Grupo CGI

Molt més que un Servei d'Atenció Telefònica

El SAT de CGI dóna una resposta eficaç més enllà de l’atenció telefònica als contribuents. Es configura com un espai global d’interacció amb el ciutadà a través del telèfón i d’internet, oferint un servei integral que dóna suport a l’aplicació de tributs mitjançant accions proactives i facilitadores que agilitan tràmits i milloren la qualitat de la informació tributària. El SAT no només és un instrument essencial per a millorar la relació i la imatge de l’Administració amb els ciutadans, sinó també un element clau per incrementar l’eficiència en la gestió i recaptació de tributs locals.

  • 2 Centres de Trucades, a Barcelona i a Salamanca, garanteixen la escalabilitat i el balanceig de càrrega entre un i altre.
  • 15 professionals experts en gestió tributària local i atenció al client.
  • 105.000 trucades ateses durant l’any 2014
  • Atenció personalitzada en català, castellà, gallec i anglès.
  • Compliment estricte de la LOPD.
  • Monitorització en temps real i reporting d’activitat periòdic a clients

SAT

  • Atenció de trucades dels ciutadans.
  • Informació de serveis.
  • Emissió de documents.

Depuració de bases de dades

  • Revisió / actualització de bases de dades de tercers i adreces.
  • Recerca de dades clau (NIF, codis postals, …)
  • Unificació de duplicats.

Campanyes

  • Trucades per a obtenció de domiciliacions.
  • Trucades per resolució de deute a través de plans de pagament.
  • Trucades per a obtenció i depuració de dades de vehicles.

SMS

  • Informatius sobre el calendari fiscal i dates de càrrec en compte.
  • Proactius per a l’obtenció de domiciliacions bancàries.
  • Provocar la trucada de retorn per a la resolució de deute.

 

Articles relacionats:

“Empatia, assertivitat i proactivitat són les claus d’una atenció telefònica de qualitat al contribuent”
Scroll to Top